Ruud
|
|
|
|
Op 2de kerstdag een bezoek gebracht aan Innsbruck Kranebitten Airport (INN / LOWI). Op eerste kerstdag naar Oostenrijk vertroken voor een weekje skiƫn. De eerste dag tot aan de Duitse grens gereden en vervolgens op 2de kerstdag naar Innsbruck gereden (2 uurtjes rijden), vanaf daar was het nog 45 minuten rijden naar het skigebied.
Uiteraard lag er sneeuw, welliswaar minder als in Duitsland, maar genoeg om toch mooie en leuke plaatjes te schieten. Innsbruck is een klein vliegveld, maar is vooral gezellig. Parkeergelegenheid genoeg (parkeergarages die voorzien zijn van 'vrouwvriendelijke parkeervakken' (bredere parkeervakken)). De terminal bestaat uit 1 gebouw en het heeft een panoramaterras. Dit bereik je via het restaurant waar we uiteraard gebruik van hebben gemaakt . Helaas waren er net 3 vliegtuigen geland toen wij onderweg waren naar het vliegveld, maar dit werd al snel goed gemaakt met de aankomst van de Austrian Airlines A319-100 (OE-LDF) die vanuit Kiev kwam en het vertrek van de OE-HKK en de OE-LGI.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
De bovenstaande foto's zijn JPEG's van RAW bestanden. De foto's heb ik eerst in Adobe Lightroom bewerkt en vervolgens nog door Photoshop gehaald (met curves gespeeld). Is eigenlijk mijn eerste keer dat ik het zo doe, dus tips, trucs en commentaar is altijd welkom
Gr. Ruud  |
|